LIBEMA — POWERPOINT SALES PRESENTATIE

Interactieve sales presentatie voor Libéma Beurzen en Evenementen

Voor Libéma bouwden we in samenwerking met Scheepens een interactieve salespresentatie waarmee de gebruikers non-lineair hun verhaal kunnen vertellen. Het eindresultaat was bovenverwachting en alle van tevoren uitgedachte animaties en interacties vielen precies op de juiste plek!

Mac_Libema
LibemaLogo

één van de grootste leisure concerns van Nederland

Libéma is met meer dan 20 locaties één van de grootste leisure concerns van Nederland. Het bedrijf bestaat uit drie divisies: Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen. Locaties die onder de vlag van Libéma vallen, zijn onder andere: Beekse Bergen, Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, Congrescentrum 1931, Omnisport Apeldoorn en Expo Haarlemmermeer. Dankzij deze diversiteit aan locaties biedt Libéma een schat aan mogelijkheden aan zowel gezinnen als de zakelijke markt. Libéma ontwikkelt, financiert, beheert recreatief vastgoed. Vastgoed is bij Libéma dienstbaar aan exploitatie.

Ieder jaar ontvangt Libéma ruim vijf miljoen gasten op de attractieparken, vakantieparken en beurzen en evenementenlocaties. Onze missie is om onze gasten de mooiste tijd te laten beleven op één van de Libéma locaties. Onder ‘de mooiste tijd’ verstaat Libéma: kwaliteit, betrokkenheid, een eerlijke en open sfeer, lachende gezichten, professionaliteit en een tevreden gevoel. De invulling van onze locaties en werkwijze van het personeel zorgen ervoor dat gasten zich welkom voelen, dat ze een unieke belevenis ondergaan en meer krijgen dan zij verwachten.

Menu
1
2
3
4
5
Mac_Libema
1

Mogelijkheid om per locatie de diepte in te gaan. Dit kan door middel van klikken op het logo.

2

Mogelijkheid om per locatie de diepte in te gaan. Dit kan door middel van klikken op de locatie.

3

Het logo dient als een ‘verborgen link’. Door te klikken op het logo kom je weer op de start slide waar je een keuze kunt maken tussen Libéma corporate en de locaties.

4

Via het hamburgermenu kom je in een interactief uitklapmenu waardoor je non-lineair kunt navigeren door de presentatie.

5

Via de ‘home’ knop kom je weer terug op het startscherm waarop je een keuze kunt maken tussen Libéma corporate en de locaties. Via de pijl links en rechts kun je eenvoudig een slide verder of een slide terug navigeren.

Briefing.

Libéma was op zoek naar een next level interactieve salespresentatie. Deze presentatie moest voorzien zijn van een non-lineaire verhaallijn en daarbij wilde de klant graag alle info van de 11(!!) locaties in beeld kunnen brengen in de eigen huisstijl tijdens een presentatie/gesprek.

Resultaat.

We bouwden een interactieve salespresentatie waarmee de gebruikers non-lineair hun verhaal kunnen vertellen. Het eindresultaat was bovenverwachting en alle van tevoren uitgedachte animaties en interacties vielen precies op de juiste plek!

Libema_Skyline_Gebouwen

“De mooiste tijd
organiseer je bij Libéma”.

Joanne Cornelisse – Brand Lead Libéma Beurzen- en Evenementen

The Presentation Factory heeft ons ongelofelijk verrast met hun designs! Het was een complexe opdracht, waarbij 12 merken met allemaal een individuele huisstijl in één presentatie werden opgenomen. De Presentation Factory zorgde ervoor dat ieder merk een podium kreeg, maar door het toevoegen van herkenbare elementen bij elk merk, voelt de presentatie toch als één geheel.

Intern kregen wij veel lovende reacties, waarbij ook onze collega’s aangaven dat ze niet wisten dat Powerpoint deze mogelijkheden bevatte. Ook gaven ze aan, dat door de designs en het interactieve gedeelte, de presentatie niet meer als een Powerpoint voelde, maar als een presentatie die gebouwd is voor de toekomst.

Dit hebben wij te danken aan het team van de Presentation Factory, die snapt wat klantgerichtheid is, 24/7 klaarstaat en fantastisch werk levert!

×

Hallo!

Neem contact met ons op via WhatsApp door hieronder te klikken of stuur een mail met je vraag naar: info@presentationfactory.nl

× Hoe kunnen we je helpen?